Mandiiizz

Direktlänk till inlägg 31 mars 2010

Konstig dag

Av Amanda - 31 mars 2010 12:40

Det känns som den här dan är ganska konstig. Hade körlektion imorse innan skolan, sen pratade jag och Lina med Gunnel om vår framtid. Suck...vill inte tänka på den. Men i alla fall så missade vi religionen. Så enda lektionen jag har haft idag var hästkunskap, och då tränade vi inför hästskötarexamen.

På växt och djurliv ska vi tydligen jobba självständigt, men jag måste göra ett prov. Men jag gör nog en fuling och skickar ett mejl om att jobba själv och sen göra provet imorrn istället.

Får se vad hon svarar...Hon tycker ju inte om mig, så jag får nog inte göra så :/ Då blir jag sur.


XOXO   

 
 
Sandra

Sandra

31 mars 2010 16:40

Jadu att du åkte hem tro ja inte hon brydde sig om ;) hon kom förbi oss och kollade och sa att du har mejlat och hon verkade inte bry sig, hon va lika "glad" ändå och sa att hon skulle kolla om du kunde göra provet imorgon ;P

http://sandrabystroom.blogg.se

 
Ingen bild

Amanda

31 mars 2010 20:16

Vilken jäkla tur :D :P Var lite orolig faktiskt :P Hehe... Men jag hinner nog ner nångång imorrn :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Amanda - 5 juli 2010 17:50

Nu va de länge sen igen. Men jag har varken haft tid, ork eller lust att skriva. Men nu känner jag att de är dagst. Av många anledningar..   Bland annat så kom Jisses och Macken idag. Och de gick inte så bra som de borde. Jisses och Charly tålde ...

Av Amanda - 3 juni 2010 21:07

Nu är det sjukt dålig uppdatering här! Fy mig   Livet som arbetslös går bra än så länge. Har inte riktigt vant mig vid tanken än :/ Har varit på arbetsförmedlingen och skrivit in mig och ska dit imorgon igen och träffa min handläggare.   På h...

Av Amanda - 25 maj 2010 09:29

Nu har det varit väldigt dålig uppdatering. Men jag har nyss tagit studenten och det tog upp mycket tid. Sen har jag försökt tagit igen tid jag missat med Perssan. Tänkte lägga upp lite bilder från studenten, men det får bli lite senare. Det är i...

Av Amanda - 15 maj 2010 16:49

Jobb på skolan igen och fortfarande ingen bebis. Tycker den kan komma snart :) Och Jennies termometer visade nyss på 34 grader :O Hua, nästan lite för varmt tycker jag. Det blev som en chock när det har varit kallt så länge. Det bli varmare lite i ...

Av Amanda - 14 maj 2010 21:59

Nu har jag jobbat 2 dagar på skolan. Ska jobba till måndag morgon. Och det har gått bra hittills, bortsett från att jag blev misshandlad av en stängselstople. Skulle släppa ut Medina i hagen och skulle krypa ut under tråden och då slog jag huvudet ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards