Mandiiizz

Direktlänk till inlägg 21 april 2010

Plugg plugg plugg

Av Amanda - 21 april 2010 12:34

Igår gick det åt helvete med körkortsteorin igen! Kuggade med 2 ifrån. Känns jävligt surt! Ska man kugga kan man väl göra det ordentligt på en gång?! Fattar inte varför jag aldrig kan få lyckas med nått på en gång. Jag skulle ha köpt en triss lott när jag klarade hästskötarexamen. Det var nog bara ren tur! Inget annat...


Men i alla fall så missade jag ridningen igår helt i onödan. Hoppas jag kan få rida med andra gruppen imorgon istället.


Tydligen är det bara jag i klassen som är anmäld till skolmästerskapet. Till LA:1 och 90cm hoppning. Så jag känner ju ingen press alls, nääääääää då :P Men om jag rider som jag gjorde på hästskötarexamen kan det nog gå ganska bra :) Hoppas jag i alla fall :P


Men nu är det plugg som gäller. Suck... Inge kul alls. Kerstin hade faktiskt rätt i diskutionen med religionsläraren imorse. Vi får ju ingen fritid för allt plugg som vi måste göra! Och alla kommer ju på att ha allt samtidigt också. Alla prov och inlämningsuppgifter ska ju in samtidigt.


XOXO   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Amanda - 5 juli 2010 17:50

Nu va de länge sen igen. Men jag har varken haft tid, ork eller lust att skriva. Men nu känner jag att de är dagst. Av många anledningar..   Bland annat så kom Jisses och Macken idag. Och de gick inte så bra som de borde. Jisses och Charly tålde ...

Av Amanda - 3 juni 2010 21:07

Nu är det sjukt dålig uppdatering här! Fy mig   Livet som arbetslös går bra än så länge. Har inte riktigt vant mig vid tanken än :/ Har varit på arbetsförmedlingen och skrivit in mig och ska dit imorgon igen och träffa min handläggare.   På h...

Av Amanda - 25 maj 2010 09:29

Nu har det varit väldigt dålig uppdatering. Men jag har nyss tagit studenten och det tog upp mycket tid. Sen har jag försökt tagit igen tid jag missat med Perssan. Tänkte lägga upp lite bilder från studenten, men det får bli lite senare. Det är i...

Av Amanda - 15 maj 2010 16:49

Jobb på skolan igen och fortfarande ingen bebis. Tycker den kan komma snart :) Och Jennies termometer visade nyss på 34 grader :O Hua, nästan lite för varmt tycker jag. Det blev som en chock när det har varit kallt så länge. Det bli varmare lite i ...

Av Amanda - 14 maj 2010 21:59

Nu har jag jobbat 2 dagar på skolan. Ska jobba till måndag morgon. Och det har gått bra hittills, bortsett från att jag blev misshandlad av en stängselstople. Skulle släppa ut Medina i hagen och skulle krypa ut under tråden och då slog jag huvudet ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards