Mandiiizz

Direktlänk till inlägg 14 april 2010

Bästa värsta dagen i mitt liv!!

Av Amanda - 14 april 2010 19:48

Idag har verkligen varit en av dom värsta dagarna i hela mitt liv. Har nog aldrig varit så nervös nån gång. Vi hade hästskötarexamen och jag KLARADE DET :D:D

Vi började med genomgång, fick hästar och hade en skriftligt prov. Senskulle vi ut och fixa hästarna, så vi skulle vara klar för ridning.

Och det komiska kom när vi fick hästarna. För vem fick jag tro, jo Charly :P Yannic och Sara skrattade ganska mycket :P haha... Han är ju favoriten och jag kan honom utantill vid det här laget :P Kunde inte bli bättre.

Så när vi ridit ett tag på vår tilldelade häst, skulle vi byta. Och då fick jag Bonus :) Inte helt illa :) Han är ju som han är, men han gick på snällt, men jag fick ju jobba med magen iaf :P

Direkt efter ridningen skulle vi ha häst vid hand med hästen som vi red först. Och Charly skötte sig jätte bra. Mats och Loa tyckte att det var det bästa jag gjorde på hela dagen :D Så det kändes ju bra :) Sen var det longering, och jag behövde inte göra nått avancerat. Loa var snäll där :)

LUNCH

Sen skulle 5st göra foderprov och dom andra 5 skulle göra stallprov med knoppning och lindning och utrustningsprov.

Jag var övertygad om att jag skulle kugga på foderdelen, men tydligen inte :D


Som sagt så var det här den bästa värsta dagen i hela mitt liv! Trodde aldrig att jag skulle klara det.

Men ett tips till dom som ska göra det.

Även om det känns dåligt, fullfölj ändå hela provet! Det kan gå ändå! Och det är en jätte bra upplevelse!!


Nu ska jag belöna mig själv med godis!! Måste upp tidigt imorgon för att åka till skolan och göra stalltjänsten innan hästskötarexamen börjar.


XOXO   

 
 
Ingen bild

Sandra

16 april 2010 20:34

Angående headern jag har, visst kan jag göra en till dig om du vill kan jag ändra hela designen är lättare ;P eller om du kanske vet hur du fixar de själv :)

 
Ingen bild

Sandra

17 april 2010 18:50

Okej visst kan jag göra ett försök och se om du blir nöjd, har aldrig hållit på med bloggagratis så får hur de går ;) men isf måste jag ha lösenord och användarnamn för jag måste logga in på ditt konto för att kunna ändra :) så vill du så skicka de på mejl så kan jag kolla på de imorgon, vore även super om du har någon bra bild t.ex nån bra när ni hoppas som inte är suddig ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Amanda - 5 juli 2010 17:50

Nu va de länge sen igen. Men jag har varken haft tid, ork eller lust att skriva. Men nu känner jag att de är dagst. Av många anledningar..   Bland annat så kom Jisses och Macken idag. Och de gick inte så bra som de borde. Jisses och Charly tålde ...

Av Amanda - 3 juni 2010 21:07

Nu är det sjukt dålig uppdatering här! Fy mig   Livet som arbetslös går bra än så länge. Har inte riktigt vant mig vid tanken än :/ Har varit på arbetsförmedlingen och skrivit in mig och ska dit imorgon igen och träffa min handläggare.   På h...

Av Amanda - 25 maj 2010 09:29

Nu har det varit väldigt dålig uppdatering. Men jag har nyss tagit studenten och det tog upp mycket tid. Sen har jag försökt tagit igen tid jag missat med Perssan. Tänkte lägga upp lite bilder från studenten, men det får bli lite senare. Det är i...

Av Amanda - 15 maj 2010 16:49

Jobb på skolan igen och fortfarande ingen bebis. Tycker den kan komma snart :) Och Jennies termometer visade nyss på 34 grader :O Hua, nästan lite för varmt tycker jag. Det blev som en chock när det har varit kallt så länge. Det bli varmare lite i ...

Av Amanda - 14 maj 2010 21:59

Nu har jag jobbat 2 dagar på skolan. Ska jobba till måndag morgon. Och det har gått bra hittills, bortsett från att jag blev misshandlad av en stängselstople. Skulle släppa ut Medina i hagen och skulle krypa ut under tråden och då slog jag huvudet ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards