Mandiiizz

Alla inlägg den 5 juli 2010

...

Av Amanda - 5 juli 2010 17:50

Nu va de länge sen igen. Men jag har varken haft tid, ork eller lust att skriva. Men nu känner jag att de är dagst. Av många anledningar..


Bland annat så kom Jisses och Macken idag. Och de gick inte så bra som de borde. Jisses och Charly tålde inte varann. Så Jisses fick flytta upp till Elka, som Anneli tyckte kunde få sällskap :) Och de gick toppen ;) Men det var inte alla lika glada över. Så om de bir ännu värre får troligen båda hästarna flytta nån annanstans.


Sen har jag tagit ett tungt beslut. Låter nog inte så, men det är jobbigare än vad man kan tro. Jag ska egentligen ha Charly till den 23 augusti, men jag känner att ekonomin, tiden och hälsan (ryggen) inte klarar de :( När jag har ridit en häst gör det så ont i ryggen att de är jätte jobbigt att sitta upp på nästa. Så för min egen skull ska jag nog lämna tillbaka Charly en månad tidigare än planerat :( Jag försummar Perssan som de är nu. Hon blir liksom i andra hand :/ Och så vill jag inte att de ska va. Så det bästa är att Charly får åka tillbaka till skolan. Och att jag får jobba mer med Perssan istället. Hon måste ju vara prio 1!


Nu måste jag smöja in mina brända axlar. Det gör ont!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards